1. O imensă bază de date cu informaţii extrase de pe Facebook a fost descoperită de cercetătorii în domeniul securităţii digitale. Baza de date conţine informaţiile a peste 419 milioane de utilizatori Facebook, informaţii printre care se regăsesc numele de utilizator, numărul de telefon, genul şi ţara de origine. (News.ro)

2. Piaţa globala de electro-IT rămâne stabilă, la peste 1 trilion de euro. GfK a analizat care sunt cei mai importanţi factori care stimulează creşterea pe o astfel de piaţă şi a identificat cei cinci factori care influenţează deciziile de cumpărare. (Capital.ro)

3. Atos IT Solutions and Services S.R.L., subsidiara locală a grupului francez cu acelaşi nume, unul dintre cei mai mari integratori IT&C din Europa, a înregistrat în 2018 o creştere a businessului de 21%, cifra de afaceri netă ajungând astfel la 412 milioane lei (88,5 mi­lioane euro), conform datelor raportate la Ministerul de Finanţe. (ZF.ro)

4. România a avut cea mai mare rată de creştere a salariului minim dintre ţările UE care impun o astfel de măsură. Dar România rămâne în top la taxarea salariului minim ceea ce face ca, în ciuda creşterilor repetate, să fim tot în coada Europei la câştigul minim cu care un angajat pleacă acasă, arată raportul anual 2019 al Eurofond. Câştigul asigurat de salariul minim din ţările preferate de Români când pleacă la muncă este incomparabil mai mare. (Economica.net)

5. Dezvoltatorul imobiliar Speedwell, fondat de antreprenorii belgieni Jan Demeyere și Didier Balcaen, este în mijlocul lansării unui fond de investiții în valoare de 100 de milioane de euro ce va fi utilizat pentru dezvoltarea de proiecte imobiliare, preponderent rezidențiale, cu un cost total de circa 400 de milioane de euro. (Profit.ro)

6. China şi Statele Unite au convenit să ţină discuţii la nivel înalt, pe tema relaţiilor comerciale, la începutul lunii octombrie, la Washington, a informat joi Ministerul chinez pentru Comerţ, în contextul îngrijorărilor privind escaladarea conflictului comercial, relatează Reuters. (Mediafax.ro)

7. Frecvența cu care se fac cumpărăturile online este ridicată, 17% dintre respondenți declarând că fac acest lucru cel puțin o dată pe săptămână, iar 26% cel puțin o dată sau de două ori pe lună, arată un studiu realizat de un furnizor de soluții de monetizare online. (StartupCafe.ro)

Topics #revista presei #top news